استودیو بلوبر تیم در حال توسعه‌ی یک بازی جدید به نام پروژه M است

به‌تازگی بلوبر تیم، کار روی جدیدترین بازی در حال ساخت خود را تایید کرد که فعلا پروژه‌ی M نام دارد و با همکاری استودیو Draw Distance ساخته می‌شود.

به نظر می‌رسد استودیوی بازی‌سازی بلوبر تیم در حال حاضر تبدیل به یکی از پرکارترین توسعه‌دهندگان صنعت بازی شده است. این استودیوی لهستانی هم‌اکنون چند بازی مختلف را در دست توسعه دارد که به‌صورت رسمی تایید شده‌اند. بلوبر تیم به‌تازگی برنامه‌هایی را برای بازی دیگری که در حال ساخت آن است، منتشر کرد.

بلوبر تیم اخیرا در حساب توییتر خود اعلام کرد که با استودیوی مستقل Draw Distance، توسعه‌دهنده‌ی بازی Serial Cleaners که سال گذشته عرضه شد، همکاری می‌کند. این دو استودیوی لهستانی در حال کار روی پروژه جدیدی با اسم رمز Project M هستند که بیش از یک سال در بلوبر تیم در مرحله‌ی پیش تولید قرار داشت و اکنون پس از انتخاب استودیوی Draw Distance به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی همکار، وارد فاز تولید کامل شده است.

استودیو بلوبر تیم هنوز جزئیاتی را در مورد اینکه این بازی در چه سبکی ساخته می‌شود و تقریبا در چه زمانی ممکن است عرضه شود، ارائه نکرده است. حتی نمی‌دانیم Project M برای چه پلتفرم‌هایی توسعه می‌یابد. بااین‌حال، این توسعه‌دهنده یک طرح هنری مفهومی از پروژه‌ی M را به بازیکن‌ها ارائه کرد؛ طرحی که براساس آن به نظر می‌رسد باز هم با یک اثر ترسناک دیگر از این استودیو رو‌به‌رو خواهیم شد.

پروژه M بلوبر تیم

بلوبر تیم هم‌اکنون با همکاری کونامی در حال کار روی ریمیک Silent Hill 2 است که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما در مراحل نهایی توسعه قرار دارد. همچنین این استودیو توسعه‌ی بازی Layers of Fears را پیش می‌برد که قرار است در سال ۲۰۲۳ عرضه شود. در ماه دسامبر ۲۰۲۲، این سازنده اعلام کرد که توسعه یک بازی جدید ترسناک و بقا را آغاز کرده است که توسط شرکت Private Division منتشر خواهد شد. این در حالی است که بلوبر تیم در نوامبر ۲۰۲۱ تایید کرد که با همکاری شرکت Rogue Games، یک بازی کاملا نسل نهمی را برای کامپیوتر و کنسول‌ها توسعه می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد نقطه ها داخل مربع را بنویسید