بازی Hi-Fi Rush معرفی شد

استودیو تانگو در رویداد Developer_Direct از بازی جدید خود با نام Hi-Fi Rush رسما رونمایی و اعلام کرد که این بازی امشب منتشر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی جدید استودیو تانگو گیم‌ورکز در رویداد Developer_Direct معرفی شده است. طبق تریلر منتشر شده این بازی Hi-Fi Rush نام دارد که برخلاف بازی‌های قبلی این استودیو، یک بازی اکشن ریتمیک با الهام از بازی Jet Set Radio است. موسیقی بخش بزرگی از بازی است و حمله با ریتم صحیح موسیقی می‌تواند ضربات را به دشمنان قوی‌تر و کشنده‌تر کند. بازی Hi-Fi Rush قرار است یک بازی داستان محور باشد که اتفاقات آن در یک شهر علمی تخیلی جریان دارد که بازیکن کنترل شخصیت چای را بر عهده خواهد داشت

البته غافلگیری بزرگ تانگو و بتسدا تنها معرفی بازی نبود و آن‌ها اعلام کردند که بازی Hi-Fi Rush امشب برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد و طبق انتظار در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس و پی سی گیم پس نیز قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Hi-Fi Rush را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ادامه شاهد نمایش گیم‌پلی بازی Hi-Fi Rush با حضور شینجی میکامی، رئیس استودیو تانگو بودیم که در مورد بازی توضیحات بیشتری ارائه کرد. همچنین مشخص شد که جان جواناس، کارگردان بازی The Evil Within 2 درواقع کارگردان بازی Hi-Fi Rush است و در مورد گیم‌پلی و نحوه استفاده از موسیقی و محیط‌های شهر توضیحاتی به اشتراک گذاشت. در ادامه می‌توانید شاهد ویدیو گیم‌پلی بازی نیز باشید:

دانلود از آپارات

همچنین بازی Hi-Fi Rush دارای نسخه Deluxe است که با خرید این نسخه می‌توانید به ۲ لباس چای، ۷ تی‌شرت اضافه برای چای، ۸۰۸ اسکین برای گیتار، ۸۰۸ اسکین متفاوت و غیره اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد نقطه ها داخل مربع را بنویسید