عرضه بازی Black Myth: Wukong در تابستان سال ۲۰۲۴

استودیوی چینی Game Science تایید کرد بازی اکشن موردانتظار Black Myth: Wukong در تابستان سال ۲۰۲۴ در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

با نزدیکی به آغاز سال جدید قمری چینی که از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود، استودیوی Game Science انیمیشن کوتاهی با محوریت شروع سال جدید منتشر کرده است که به انتشار بازی موردانتظار Black Myth: Wukong در تابستان ۲۰۲۴ اشاره دارد.

هنوز اطلاعات کاملی از داستان این بازی منتشر نشده است، اما طبق گفته‌های قبلی سازندگان بازی، می‌دانیم که Black Myth: Wukong اقتباسی از افسانه‌ی چینی مشهور سیر باختر (Journey to the West) محسوب می‌شود و قصه‌ی شخصیت اساطیری Sun Wukong یا Monkey King برای روبه‌رویی با سرنوشت خود را روایت می‌کند. فنگ جی، مدیر استودیوی Game Science می‌گوید گیم‌پلی بازی از آثار تحسین‌شده‌ی استودیوی فرام سافت‌ور الهام گرفته است و بازیکنان توانایی تغییر شکل به دیگر موجودات افسانه‌ای و عظیم‌الجثه را نیز خواهند داشت.

شما می‌توانید در ادامه انیمیشن کوتاه منتشر شده از سوی این استودیو برای سال جدید قمری که ظاهرا طبق طالع‌بینی چینی سال خرگوش نام دارد، در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی در حال حاضر با آنریل انجین ۵ مراحل اصلی توسعه را پشت‌سر می‌گذارد و قرار است برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین پی‌سی عرضه شود. پیش از این قرار بود Black Myth: Wukong در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ در دسترس هواداران قرار بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *