بازی GTA 6 زودتر از انتظار روانه بازار خواهد شد

آگهی شغلی اخیر راک‌استار گیمز نشان می‌دهد که بازی Grand Theft Auto 6 احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۵ به‌دست گیمرها می‌رسد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آگهی شغلی اخیر راک‌استار گیمز احتمالا نشان از عرضه بازی Grand Theft Auto 6 در اوایل سال ۲۰۲۵ دارد. شرکت Rockstar Games به‌دنبال یک «آزمون‌گر بومی‌سازی» است تا از کیفیت محصول نهایی اطمینان حاصل کند. جی‌تی‌ای ۶ برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است، اما باتوجه‌به رواج تأخیر آثار در صنعت بازی‌های ویدیویی، درحال‌حاضر نمی‌توان با اطمینان در مورد زمان عرضه این بازی اظهارنظر کرد.

شرکت Rockstar می‌خواهد یک تستر کیفیت بومی‌سازی را به خدمت بگیرد، اما این کارمند با قراردادی ۱۲ ماهه استخدام می‌شود که می‌تواند به معنای عرضه بازی جی‌تی‌ای ۶ در پایان این دوره باشد. محلی‌سازی معمولا در آخرین مراحل توسعه انجام می‌شود و این کارمند در صورت نیاز راک‌استار به زمان بیشتر از کار برکنار نمی‌شود. نظر به اینکه این قرارداد در ماه مارس ۲۰۲۳ پایان می‌یابد، انتظار می‌رود که بازی GTA 6 نیز در همان بازه زمانی عرضه شود.

اگر همه موارد طبق برنامه پیش بروند، راک‌استار می‌تواند بازی Grand Theft Auto 6 را در ماه مارس یا چند ماه بعد روانه بازار کند. این توسعه‌دهنده به‌دنبال استخدام کارکنان تضمین کیفیت است که نشان می‌دهد آن‌ها از مدت‌ها پیش مشغول ترجمه GTA 6 بودند. باعنایت‌به آگهی شغلی اخیر و اینکه جی‌تی‌ای ۶ به‌زودی وارد مراحل نهایی توسعه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که این بازی بسیار مورد انتظار در اوایل سال ۲۰۲۵ به‌دست گیمرهای سراسر جهان برسد.

راک‌استار معمولا بازی‌های خود را با تأخیر روانه بازار می‌کند و نمی‌تواند به زمان عرضه به نمایش درآمده در نخستین تریلر آثار پایبند باشد. نظر به اینکه Grand Theft Auto 6 با ۱۰ سال فاصله از نسخه قبلی عرضه می‌شود، راک‌استار احتمالا در چنین مسیری قدم نخواهد گذاشت، اما مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو اخیرا اعلام کرد که آن‌ها می‌خواهند این بازی بی‌نقص باشد و در صورت رضایت تیم توسعه از کیفیت نهایی محصول دست به انتشارش می‌زنند.

مدتی قبل رسانه بلومبرگ گزارش داد که شرکت Rockstar Games از کارمندان خود خواسته است تا از ماه آوریل پنج روز در هفته برای کار در دفتر حاضر شوند؛ موردی که با واکنش منفی برخی از کارمندان روبه‌رو شد. جی‌تی‌ای ۶ در شهر وایس سیتی جریان دارد و دارای دو کاراکتر قابل تجربه است. بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ دردسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد نقطه ها داخل مربع را بنویسید