به‌زودی هفت بازی از سرویس گیم پس از جمله Alien: Isolation خارج می‌شوند

فهرست ۷ بازی جدیدی که به‌زودی از سرویس گیم‌ پس خارج می‌شود منتشر شده است که شاهد حضور Alien: Isolation در آن هستیم.

با رسیدن به نیمه‌ی ماه فوریه، حالا اسامی جدیدی به فهرست خروجی‌های این ماه سرویس ایکس باکس گیم‌ پس منتشر شده است و بازی Alien: Isolation استودیوی کریتیو اسمبلی، یکی از آثاری خواهد بود که به‌زودی و تا دو هفته‌ی دیگر این سرویس را ترک می‌کند. این بازی که در سال ۲۰۱۴ و برای کنسول‌های نسل هفتمی و هشتمی مایکروسافت و سونی منتشر شده بود، ۱۵ سال پس از وقایع فیلم Alien و در سال ۲۱۳۷ اتفاق می‌افتد و ماجراهای روبه‌رویی آماندا ریپلی با یک نیروی ناشناخته‌ی بیگانه در کشتی فضایی Sevastopol را روایت می‌کند.

این بازی از زمان عرضه روی کنسول‌های نسل هشتمی هیچ‌گونه به‌روزرسانی یا نسخه‌ی بهبودیافته‌ای حتی برای کنسول‌های میان نسلی پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان اکس نیز دریافت نکرده است و روی تمامی کنسول‌های خانواده‌ی PS4 و PS5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری با وضوح تصویر ۱۰۸۰p اجرا می‌شود. البته Alien: Isolation یکی از آخرین بازی‌هایی به‌حساب می‌آید که تحت برنامه‌ی FPS Boost کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت، این امکان برای کاربران دو کنسول ایکس باکس سری اکس و اس فراهم شده است تا گیم‌پلی پر از تعلیق و وحشت اول شخص این بازی را با نرخ فریم ۶۰ تجربه کنند.

دو بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Octopath Traveler و Final Fantasy 13: Lightning Returns از شرکت اسکوئر اینکس، بازی مبارزه‌ای پرطرفدار Dragon Ball FighterZ، دو بازی مستقل Crown Trick و Far: Changing Tides و درنهایت بازی Madden NFL 21، از دیگر بازی‌هایی خواهند بود که در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) برای همیشه از دسترس مشترکین سرویس گیم‌ پس روی کنسول‌های ایکس باکس و پی‌سی خارج می‌شوند.

مثل Alien: Isolation، بازی بازگشت لایتنینگ که آخرین بازی مجموعه‌ی سه‌گانه‌ حماسه‌ی فاینال فانتزی ۱۳ به‌حساب می‌آید، یکی دیگر از بازی‌‌هایی است که با به‌روزرسانی برنامه‌ی FPS Boost روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس با نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود و این آخرین فرصت برای هواداران جهان و مجموعه‌ی فاینال فانتزی، برای تجربه‌ی این بازی منحصربه‌فرد پیش از خروج آن از گیم‌ پس خواهد بود.

مطابق هر ماه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر خریداری کنند. بسته‌های الحاقی Trauma ،Last Survivor ،The Trigger ،Crew Expendable ،Lost Contact ،Safe Haven و Corporate، تعدادی از بسته‌های الحاقی بازی Alien: Isolation هستند که آیتم‌های داستانی و مراحل خاصی را به گیم‌پلی بازی اضافه می‌کنند. همچنین طبق اعلام قبلی مایکروسافت، بازی‌های زیر نیز تا ساعاتی دیگر از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • Besiege
  • CrossfireX
  • Infernax
  • Recompile
  • Skul: The Hero Slayer
  • The Last Kids on Earth

دارندگان گیم‌پس توجه داشته باشند که این آخرین فرصت برای تجربه‌ی بازی CrossfireX خواهد بود و پس از این تاریخ، این نسخه از بازی همراه‌ با کمپین داستانی تک‌نفره‌ی CrossfireX که توسط رمدی توسعه یافته است، برای همیشه از دسترس کاربران خارج می‌شود و امکان خرید دوباره‌ی آن نیز وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 2 =