احتمال توسعه بازی Iron Man استودیو موتیو با آنریل انجین

طبق یک آگهی شغلی احتمال می‌رود بازی Iron Man استودیو موتیو EA با استفاده از آنریل انجین توسعه یابد.

شرکت الکترونیک آرتز و استودیو موتیو سال گذشته با اعلام همکاری با مارول گیمز برای توسعه یک بازی جدید براساس شخصیت مرد آهنی، موجی از اخبار را به راه انداختند. به‌گفته‌ی سازندگان، بازی اکشن ماجراجویی، سوم شخص و تک‌نفره Iron Man نوید یک تجربه AAA با ارزش تولید فوق‌العاده بالا را می‌دهد. بااین‌حال تیم سازنده اطلاعات خاصی را درباره‌ی پروژه با طرفدارها به اشتراک نگذاشت. آن‌ها فقط گفتند که این ویدیوگیم، داستانی اورجینال را روایت می‌کند که از تاریخ غنی شخصیت مرد آهنی الهام گرفته است.

حالا به نظر می‌رسد استودیو موتیو قصد دارد این بازی را نه با موتور Frostbite شرکت EA، بلکه با استفاده از آنریل انجین توسعه دهد. استودیو موتیو اخیرا یک فهرست نیازمندی‌های شغلی جدید برای جذب یک طراح مراحل ارشد در بازی Iron Man منتشر کرده که در توضیحات آن به بیش از پنج سال تجربه و لزوم آشنایی با موتور بازی‌سازی پیشرفته همچون Unreal اشاره شده است.

درحالی‌که این آگهی نمی‌تواند ساخت بازی Iron Man روی آنریل انجین را تایید کند، اما تاکنون بازی‌های مختلفی از شرکت EA موتور خود را از فراس‌بایت به آنریل تغییر داده‌اند. برای مثال بازی Star Wars Jedi: Fallen Order روی آنریل انجین ۴ ساخته شده است و به نظر می‌رسد دنباله آن یعنی Star Wars Jedi: Survivor نیز از همین روند پیروی کرده باشد. بازی اصلی بعدی سری Mass Effect نیز با استفاده از آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود و شایعه شده است که بازی بعدی WRC شرکت کدمسترز نیز از آن استفاده می‌کند. بااین‌حال برای دریافت این جزئیات باید زمان زیادی بگذرد؛ به‌خصوص اینکه بازی Iron Man استودیو موتیو هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *