فروش بازی Tekken 7 از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد

با اعلام کارگردان مجموعه تکن، فروش بازی Tekken 7 از ده میلیون واحد عبور کرد و فروش کلی این سری به رقم ۵۴ میلیون نسخه رسیده است.

در همین سال بود که از بازی Tekken 8 رونمایی شد و اولین نمایش باجزئیات از گیم‌پلی آن را در جریان مراسم گیم اواردز دیدیم. پس طبیعی است طرفداران نسبت به آینده خوشبین باشند. با این وجود بازی Tekken 7 هنوز هم پس از گذشت نزدیک به هشت سال از زمان عرضه با قدرت ادامه می‌دهد و همچنان فروش خوبی را تجربه می‌کند.

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان مجموعه تکن به‌تازگی در توییتر جدیدترین آمار فروش این بازی فایتینگ عرضه‌شده توسط بندای نامکو را منتشر کرده است. طبق آخرین اعلام، فروش بازی از مرز ده میلیون نسخه گذر کرده است. آخرین نقطه مهمی که فروش بازی از آن عبور کرد، مرز نُه میلیون نسخه در ماه خرداد بود. همچنین فروش کلی مجموعه Tekken هم از ۵۳ میلیون نسخه به ۵۴ میلیون واحد رسیده است.

هارادا در توییتر نوشت: «بازی Tekken 7 توانسته فروش بیش از ده میلیون واحدی را تجربه کند. و برای مجموعه این رکورد به عدد بیش از ۵۴ میلیون نسخه رسیده است. از پشتیبانی ادامه‌دار شما تشکر می‌کنیم». آخرین نمایش گیم‌پلی بازی Tekken 8 بیشتر روی داستان این نسخه متمرکز بود. در عین حال کاراکترهای آشنای زیادی را هم دیدیم؛ مثل کازویا میشیما، جون کازاما، لاو، لارس، پل، کینگ و جک-۸.

بازی Tekken 8 در حال ساخت برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی است. موتور ساخت بازی آنریل انجین ۵ است و ناشر بازی اعلام کرده احتمال دارد این بازی در سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 2 =