اعلام زمان آغاز حراج زمستانی سال ۲۰۲۲ استیم

شرکت Valve با پخش یک تریلر تازه از زمان شروع حراج زمستانی استیم پرده برداشت.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت ولو با انتشار تریلر جدیدی از زمان آغاز حراج زمستانی Steam رونمایی کرده است. حراج Winter Sale از تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ (۱ دی ۱۴۰۱) شروع می‌شود و کاربران می‌توانند تا تاریخ ۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۱۵ دی ۱۴۰۱) تعداد زیادی از بازی‌ها را با تخفیف‌های قابل‌توجه خریداری کنند.

با اینکه تریلر تازه جزئیات دقیقی از پیشنهاد‌ها و تخفیف‌های استیم در طول حراج زمستانی را در اختیار طرفدارها نمی‌گذارد، اما تعداد زیادی از ویدیوگیم‌های مختلف نظیر بازی Fallout 76، بازی Ready or Not، بازی Persona 5 Royal، بازی Dinkum، بازی F1 Manager 2022 و بازی The Wandering Village را به نمایش در می‌آورد.

کاربران استیم درکنار تهیه‌ی بازی‌ها با تخفیف‌های ویژه می‌توانند انتظار یک رویداد مخصوص دارای Trading Cardها و Badgeهای منحصربه‌فرد را داشته باشند که با خریداری بازی‌ها و تجربه‌ی آثار در طول حراج زمستانی قابل دریافت خواهند بود. در ماه اکتبر گزارش شد که استیم با دستیابی به ۳۰ میلیون کاربر همزمان به رکورد جدیدی دست یافته است. این پلتفرم دیجیتالی شرکت ولو در اوایل سال جاری نزدیک به ۲۸ میلیون کاربر همزمان داشت.

استیم به‌طور پیوسته میزبان ویژگی‌های جدیدی می‌شود تا تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری را برای کاربرها به ارمغان بیاورد. پشتیبانی از بالغ‌بر ۱۰۰ زبان در بخش‌های Discovery و Search اخیرا به این پلتفرم دیجیتالی اضافه شد.

دانلود ویدیو از آپارات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 56 = 57