بازی Until Dawn 2 به‌جای The Quarry در دست ساخت بود

ظاهرا استودیو سوپرمسیو گیمز در ابتدا قصد توسعه نسخه دوم بازی Until Dawn را داشت، اما این پروژه درنهایت به The Quarry تبدیل شد.

سایت Time Extension در مصاحبه با ۶ کارمند استودیو Supermassive Games، سازنده مجموعه بازی The Dark Pictures (که در هنگام توسعه نسخه‌های اول این مجموعه درگیر مشکلات مدیریتی و کمبود منابع بوده است) اعلام کرد که بازی The Quarry ماحصل توسعه بازی Until Dawn 2 بود. در زمان تصاحب سوپرمسیو گیمز توسط شرکت Nordisk Games جزئیات بیشتری از مشکلات این استودیو دردسترس قرار گرفته بود.

دو کارمند سوپرمسیو گیمز با اشاره به طرح اولیه Until Dawn 2 روایت‌‌های متفاوتی از رویدادها را ارائه کردند که منجربه کدورت میان این استودیو و سونی شد. یکی از آن‌ها اظهار داشت: «گروه سازنده بازی The Quarry در ابتدا با سونی مشغول ساخت نسخه دوم Until Dawn بود و این شرکت پولی را در ازای نمونه اولیه این پروژه به سوپرمسیو گیمز پرداخت کرده بود. زمانی‌که توسعه این نمونه اولیه انجام شد استودیو از سونی روی برگرداند و گفت که می‌خواهد قیمت پیشنهادی [شرکت‌های دیگر] را مقایسه کند تا ببیند خریدار [بهتری] برای این پروژه پیدا می‌شود یا خیر»

کارمند دیگر گفت: «بازی The Quarry به‌عنوان ایده اولیه آنتیل داون کارش را آغاز کرد، اما آن‌ها مجوز کار روی آن را نداشتند. استودیو سوپرمسیو گیمز با ساخت و انتشار بازی‌های دارک پیکچرز روی چندین پلتفرم‌ پل‌‌های ارتباطی خود با سونی را خراب کرد و تا جایی که من در جریان هستم، استودیو دیگری این مجوز را در اختیار دارد.»

در خبرهای ساخت یک فیلم براساس بازی Until Dawn و عرضه نسخه ریمستر بازی برای پلی استیشن ۵ و کامپیوتر، هیچ نامی از استودیو سوپرمسیو گیمز برده نشد. توسعه این نسخه ریمستر بر عهده استودیو Ballistic Moon قرار دارد که اخیرا اطلاعات جدیدی از آن را منتشر کرد. بازی Until Dawn Remastered با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود و در سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. دو مؤسس Supermassive Games یعنی پیت ساموئل و جو ساموئل نیز به‌تازگی تصمیم به ترک استودیو گرفتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد نقطه ها داخل مربع را بنویسید