مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ به طور جدی قصد خرید نینتندو را داشت

مایکروسافت علاقه داشت به خریداری نینتندو بپردازد یا ایکس باکس را با آن ادغام کند.

در حال حاضر مایکروسافت و نینتندو رابطه خوبی دارند و برای عرضه بازی‌ها روی نینتندو سوییچ، اشتراک گذاشتن برخی تعاملات آنلاین و تسهیل راه برای مشارکت‌های آینده، همکاری می‌کنند. براساس یک سند فاش‌شده، ممکن است همه این اقدامات بخشی از برنامه طولانی مدت مایکروسافت برای خریداری یا ادغام با نینتندو باشد.

در یک ایمیل ایکس باکس در سال ۲۰۲۰، فیل اسپنسر از مایکروسافت درباره تمایل این شرکت از ادغام با شرکت ژاپنی یا خریداری آنان برای محکم‌تر کردن جای پای خود در صنعت گیمینگ نوشته است. از نظر ردموندی‌ها نینتندو یک نقطه عطف برای رسیدن به اهداف خود تلقی می‌شود و آنها حس می‌کنند اگر شرکتی آمریکایی بتواند این معامله را رقم بزند، خودشان خواهند بود.

لوگوی ایکس باکس درون کنسول نینتندو سوییچ سبز

اسپنسر درباره پتانسیل این معامله سخن می‌گوید. اما رد نمی‌کند که مشکلاتی در این راه به چشم می‌خورند. همچنین او می‌گوید اقدامات خصمانه و تهاجمی برای گیر انداختن نینتندو حرکت مناسبی نیست و این شرکت می‌خواهد با بحث درباره این معامله، همکاری با نینتندو و جستجوی فرصت‌ها به اقدامات خود ادامه دهد.

از آنجایی که اکنون در سال ۲۰۲۳ هستیم، معلوم نیست آیا مایکروسافت همچنان می‌خواهد سازنده سوییچ را زیر پرچم خود بیاورد یا خیر. نمی‌توان گفت آیا این شرکت هنوز به خرید نینتندو علاقه دارد یا خیر. اما اگر آنها در سال ۲۰۲۰ مایل بودند این بازی طولانی را ادامه دهند و موقعیت آنها در صنعت تضعیف شده باشد، می‌توان متصور شد هنوز به خرید نینتندو علاقه‌مند هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد نقطه ها داخل مربع را بنویسید