نبرد‌های جذاب در تریلر زمان عرضه بازی The Great War: Western Front

The Great War: Western Front، بازی جدید سازندگان Command & Conquer Remastered Collection، برای کامپیوتر منتشر شده و می‌توانید تریلر زمان عرضه آن را تماشا کنید. 

استودیو Petroglyph Games را با بازی‌هایی چون Star Wars: Empire at War و Command & Conquer Remastered Collection می‌شناسیم. The Great War: Western Front جدید‌ترین ساخته این استودیو به‌حساب می‌آید که دیروز برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد. این بازی در سبک استراتژی است و بازیکنان را به دوران جنگ جهانی اول می‌برد. در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

The Great War: Western Front ترکیبی از حالت‌های استراتژی نوبتی و همزمان است؛ بازیکنان در نقشه‌ای وسیع از میدان‌های نبرد جنگ جهانی اول باید تصمیم‌های تاکتیکی و استراتژیک را در تجربه‌ای نوبتی بگیرند و در زمان نبرد با دشمنان، نیرو‌هایشان را به‌شکل همزمان تا رسیدن به پیروزی هدایت کنند. تصمیم‌های بازیکن نقش مستقیمی در تعیین سرنوشت جنگ دارد و برای مثال می‌توانید تمرکز خودتان را روی ارتقا فناوری‌های جنگی ارتش خود بگذارید یا سبک دیگری برای رسیدن به پیروزی انتخاب کنید.

تمام ارتش‌ها و تجهیزات مربوط به آن‌ها، به شکلی وفادارانه به تاریخ واقعی جنگ جهانی اول طراحی شده‌اند و بازی علاوه بر حالت تک‌نفره، نبرد‌های چندنفره هم دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

29 - = 23