معرفی بازی‌های رایگان ماه آوریل ۲۰۲۳ سرویس Games with Gold

مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان Games with Gold برای ماه آوریل ۲۰۲۳ را اعلام کرد.

با نزدیک شدن به روز‌های پایانی ماه مارس، مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان سرویس Games with Gold را برای ماه آوریل ۲۰۲۳ اعلام کرده است. بر این اساس، کاربران می‌توانند از اول آوریل (۱۲ فروردین) تا روز آخر این ماه (۱۰ اردیبهشت) بازی Out of Space: Couch Edition را رایگان دریافت کنند.

دومین بازی این ماه هم Peaky Blinders: Mastermind است که از ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) تا ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) قابل‌دریافت است. این بازی براساس سریال پیکی بلایندرز ساخته شده است. بازی‌های رایگان Games with Gold برای مشترکین این سرویس و همینطور مشترکین گیم‌ پس سطح آلتیمیت در دسترس هستند.

کاربران گلد تا فردا فرصت دارند تا بازی‌های Trüberbrook و Sudden Strike 4: Complete Collection را رایگان دریافت کنند و بازی Lamentum هم که از اواسط ماه مارس به فهرست آثار رایگان سرویس اضافه شده بود، تا ۲۵ فروردین قابل‌ دریافت است.

در صورتی که بازی‌های رایگان گلد را به اکانت خودتان اضافه کنید، قادر خواهید بود آن‌ها را برای همیشه نگه دارید و تجربه کنید. از اواخر سال ۲۰۲۲ بود که مایکروسافت انتشار رایگان بازی‌های ایکس باکس ۳۶۰ ازطریق گلد را متوقف و دلیل آن را مسائل مربوط‌به لایسنس بازی‌ها و موارد فنی عنوان کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 48 = 52