برنامه ابتدایی سازندگان برای توسعه‌ی Gears of War 4 با دوربین اول شخص

به‌گفته‌ی یکی از سازندگان سه‌گانه‌ی Gears of War، نسخه‌ی چهارم این سری در ابتدا قرار بود یک شوتر اول شخص باشد.

مجموعه بازی Gears of War در سال‌های اخیر به‌دلیل عدم تمایل سازندگان به تغییر فرمول اصلی گیم‌پلی که با اولین نسخه سری در سال ۲۰۰۶ شکل گرفت، مورد انتقاد طرفداران قرار داشته است. بااین‌حال به نظر می‌رسد در مقطعی از زمان گذشته، احتمال تغییر بزرگ در فرمول ساخت این IP وجود داشته است.

به‌تازگی کلیف بلزینسکی که توسعه‌ی سه‌گانه اصلی Gears of War را در شرکت اپیک گیمز بر عهده داشته است، در پادکست XboxEra حضور یافت و در مورد برنامه‌ی ابتدایی سازندگان برای ساخت بازی Gears of War 4 صحبت کرد. به‌گفته‌ی این توسعه‌دهنده، سازندگان در ابتدا برنامه داشتند تا نسخه‌ی چهارم را تبدیل به یک شوتر اول شخص کنند و این می‌توانست فرمول ثابت این سری را به‌طور قابل‌توجهی تغییر دهد.

بلزینسکی در این‌باره گفت: «می‌توانم به شما بگویم که در نظر داشتم نسخه‌ی چهارم را با زاویه‌ی دوربین اول شخص توسعه دهم. آیا می‌توانید کشتن یک لوکاست با اره برقی در زاویه‌ی دید اول شخص را تصور کنید؟».

بااین‌حال این برنامه مربوط‌به قبل از تصاحب آی‌پی Gears of War توسط مایکروسافت و سپردن توسعه‌ی نسخه‌های بعدی آن به استودیوی The Coalition بوده است. جدیدترین گزارش‌ها ادعا می‌کنند که استودیو کوالیشن در حال حاضر مشغول توسعه‌ی بازی Gears 6 است و برای استخدام چندین توسعه‌دهنده‌ی ارشد آن آگهی منتشر کرده است. طبق برخی شایعه‌های دیگر، یک کالکشن ریمستر از سه‌گانه اصلی مجموعه بازی Gears of War در دست توسعه قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

83 + = 87